مستند «چشم به راه» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان گفت: مستند «چشم به راه» به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تولید مستند «چشم به راه» کاری از گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه مستند «چشم به راه» نمایش چشم انتظاری و دلتنگی ‌های مادری برای بازگشت فرزندش است، افزود: «محسن جاویدی» ۳۲سال پیش در عملیات کربلای چهار مفقودالاثر می‌شود و مادر هنوز انتظار بازگشتش را می‌کشد.

 

وی با اشاره به اینکه این اثر به کارگردانی «اسماعیل اکسیری فرد» تولید شده است، بیان کرد: همچنین تصویربرداری این اثر را «عباس رحمانیان» و تدوین آن را «اسماعیل اکسیری فرد» بر عهده داشته است.

 

گواهیان به دیگر عوامل تولید مستند «چشم به راه» اشاره کرد و اظهار داشت: این اثر با صدابرداری «محمود رحمانیان» و مدیریت «سید عباس طهماسبی» ساخته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تمام عوامل تولید این اثر از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» هستند، خاطرنشان کرد: مستند «چشم به راه» مقام اول سومین جشنواره مستند سیما در بخش کوتاه را نیز به خود اختصاص داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به پخش این اثر در شبکه های تلویزیونی نیز گفت: این مستند هفته گذشته از شبکه استانی فارس نیز پخش شده است.

 

وی تصریح کرد: این مستند در لیست فیلم های منتخب یازدهمین جشنواره مردمی عمار قرار گرفته و به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده است.

 

به گزارش شبستان، تولید مستند «چشم به راه» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «هنر»، طرح ملی «ایران قوی» انجام شده است.

کد خبر 1012565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha