تقویت خودکنترلی دستگاه های اجرایی، رویکرد دیوان محاسبات است

دادستان دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه دیوان محاسبات با چشم خیرخواه و عاقب اندیش در کنار تمام دستگاه های اجرایی است، گفت: تقویت خودکنترلی دستگاه های اجرایی، رویکرد ماست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «علی کامیار» امروز چهارشنبه (17 دی ماه) در شورای اداری خراسان شمالی با بیان اینکه شعار محوری دیوان محاسبات، مردم محور بودن و فنآوری روز است، گفت: تمام تلاش ما این است تا قبل از وقوع تخلف، تذکرات لازم را ارائه دهیم.

 

دادستان دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه بحث نظارت در اولویت کار ماست، اظهارکرد: تقویت خودکنترلی دستگاه های اجرایی، رویکرد ماست و باید بخش نظارتی دستگاه های اجرایی قوی شود تا از تخلفات جلوگیری کنند.

 

وی با بیان اینکه علاقه ای به داشتن و کثرت پرونده ها نداریم، افزود: هدف ما اصلاح این پرونده هاست که در این مسیر، مدیران صالح و سالم خدمت می کنند.

 

کامیار همچنین به تغییر مدیریت جدید دیوان محاسبات کشور اشاره کرد و افزود: تغییر سند راهبردی و ارائه تلفیق بودجه از مهم ترین اقدامات انجام شده در پنج ماه اخیر و پس از اعمال مدیریت جدید است.

 

گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات «پاکدامن» مدیر سابق دیوان محاسبات خراسان شمالی تقدیر و «زهرایی» به عنوان مدیر جدید دیوان محاسبات استان معرفی شد.

 

 

 

 

کد خبر 1012756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha