بیانیه گام دوم انقلاب در توسعه خراسان جنوبی مدنظر قرار گیرد

خسروی گفت: در توسعه استان باید ۲۴ بند سیاست های اقتصاد مقاومتی و هفت توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۱۷ دی) در جلسه ستاد توسعه خاوران با اشاره به اینکه اصل توسعه مبنای اعتقادی ما است، اظهار کرد: مطالعه ظرفیت‌ها و قابلت های موجود برای توسعه یکی از وظایف اعضای ستاد توسعه خاوران است و اگرچه در این زمینه دو کتاب نوشته شده اما هنوز گامی اجرایی برداشته نشده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شیوه نامه اجرایی ستاد توسعه خاوران منابع مالی دیده نشده است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: اصل توسعه نباید تنها با تکیه بر بخش خصوصی باشد بلکه باید از منابع دولتی در اختیار نیز استفاده بهینه شود.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر یک فعال اقتصادی برای یک کارآفرینی باید چندین استعلام را اخذ کند که به همین خاطر بسیاری از منابع معطل مانده است.

 

خسروی با اشاره به اینکه خیلی از مسئولان کشوری از واحدهای تولیدی بزرگ استان بازدید داشتند اما بخشی از وعده‌های آنان عملی نشده است، افزود: بحث معافیت‌های مالیاتی به عنوان مشوق‌های سرمایه گذاری، باید در اولویت باشد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه توسعه استان باید همه جانبه و در همه بخش‌ها باشد، تصریح کرد: در کنار توسعه اقتصادی باید توسعه فرهنگی و اجتماعی هم مورد توجه باشد.

 

وی در پایان گفت: در توسعه استان باید ۲۴ بند سیاست های اقتصاد مقاومتی و هفت توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 1012850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha