اعتبار لازم برای تکمیل جاده ارتباطی اردل به دوپلان پیگیری شد

عباسی گفت: در بازدید میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی از شهرستان اردل، تامین اعتبار لازم برای اجرای طرح ‌های جاده‌ای این شهرستان به ویژه طرح ارتباطی اردل به دوپلان و تونل گورمیزه پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» امروز (چهارشنبه ۱۷ دی) در حاشیه سفر محمدباقر قالیباف به استان چهارمحال و بختیاری و دیدار از طرح‌های شهرستان اردل اظهار داشت: امید است مجلس شورای اسلامی اعتباری مناسبی برای طرح‌های توسعه‌ای استان در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گیرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مهمترین جاده‌های ارتباطی استان که عملیات اجرایی آن از ۱۰ سال گذشته آغاز شده محور ارتباطی اردل به دوپلان و تونل گورمیزه در محور ارتباطی شهرکرد- ناغان- اردل- خوزستان است که نیازمند اعتبار مناسب است.

 

به گفته عباسی، در بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد تا در خصوص تامین اعتبار این طرح پیگیری شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «محمود کیانی» نیز به دیگر برنامه‌های سفر محمدباقر قالیباف به این شهرستان اشاره کرد و گفت: دیدار با مردم از جمله مردم مناطق روستایی و خانواده شهدا از مله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

فرماندار شهرستان اردل افزود: علاوه‌ بر تکمیل محورهای ارتباطی، تعیین تکلیف سد بهشت آباد از دیگر مطالبات مردم از رئیس مجلس شورای اسلامی بود و مردم عنوان کردند که اگر قرار است این سد احداث شود با حفظ ملاحظه و منافع منطقه باشد و حق آبه نیز به مردم تعلق گیرد.

 

وی تخصیص آب کشاورزی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را از دیگر مطالبات و مباحث مطرح شده در سفر رئیس مجلس به شهرستان اردل عنوان کرد.

 

خاطرنشان می شود: محمدباقر قالیباف با بازدید هوایی از منطقه میانکوه و شهر سرخون نسبت به آلودگی نفتی در این منطقه پیگیر شد و عنوان کرد تا در خصوص پرداخت خسارت ها و استحکام بخشی به لوله نفت مارون به خوزستان در منطقه میانکوه با وزیر نفت گفت و گو می کند.

 

کد خبر 1012901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha