دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم به صورت مجازی برگزار می‌شود

طلا رحیمی با اشاره به فعالیت‌های موسسه قرآنی معراج سنندج گفت: با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم به صورت مجازی در سنندج برگزار می‌شود.

طلا رحیمی مدیر موسسه قرآنی معراج سنندج امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: مؤسسه قرآنی معراج سنندج دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم را با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان برگزار کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره‌هابا حضور اساتید برتر استان برگزار می‌شود، افزود: دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم، دوره تربیت حفظ قرآن کریم و دوره تربیت مربی آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی از رشته‌هایی است که در این دوره به صورت آنلاین آموزش داده می‌‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها تاکنون 50 نفر شرکت کرده‌اند و طی یکماه به صورت مجازی دوره‌های آمورزشی ادامه خواهد داشت.

 

مدیر موسسه قرآنی معراج شهرستان سنندج اضافه کرد: در پایان به شرکت‌کنندگان دوره پس از برگزاری آزمون گواهینامه اعطا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه، موسسه قرآنی معراج سنندج از سال 1390 فعالیت خود را در شهرستان سنندج آغاز کرده است، افزود: دئر این موسسه تاکنون یک هزار نفر از دوره‌های آموزشی بهره‌مند شد ه‌اند.

 

رحیمی بیان کرد: کلاس‌های حفظ، روخوانی، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در این موسسه قرآنی برگزار می‌شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس‌های آموزشی در بستر مجازی دنبال خواهد شد.

کد خبر 1012965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha