برگزاری دوره آموزش خیاطی در کانون خواهران «زهرای اطهر» دهکویه

اخوت از برگزاری دوره آموزش خیاطی در کانون خواهران «زهرای اطهر» شهر دهکویه با هدف خودکفایی بانوان و کسب درآمد پایدار و مناسب خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: کانون خواهران «زهرای اطهر» شهر دهکویه اقدام به برگزاری دوره آموزش خیاطی به منظور خودکفایی و کسب درآمد پایدار و مناسب برای بانوان این شهر کرده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه این دوره آموزشی با مدیریت خانم زهرا اصیل برگزار می‌شود، اضافه کرد: دوره مقدماتی آموزش خیاطی سه روز در هفته‌ و در ادامه دوره تکمیلی نیز برگزار می‌شود که همراه با ارائه مدرک خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به نوع تدریس رشته خیاطی که به‌صورت کاملاً عملی است و مطالب و سرفصل‌های دسته‌بندی شده آن بعد از اتمام دوره خیاطی، هنرجو می‌تواند از این رشته به‌عنوان شغل و کسب‌وکار استفاده کند و منبع درآمد خوب و قابل‌توجهی داشته باشد.

 

اخوت خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری دوره آموزشی خیاطی آموزش هنرجویانی است که با در نظر گرفتن نیازهای جامعه و بازار کار رشته خیاطی بتوانند نیازهای خیاطی از روی الگو، برش و دوخت را در تولید برطرف سازند.

کد خبر 1013291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha