۲ شهید گمنام دفاع مقدس در خفر تدفین می شوند

طالبی از تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان خفر خبر داد.

«مجتبی طالبی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در خفر با تاکید بر در صحنه بودن مردم شهرستان خفر در همه عرصه ها گفت: رشادت‌های خفری ها در زمان‌های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۱۸۰ شهید به انقلاب اسلامی در دفاع مقدس ثابت شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خفر با اشاره به میزبانی خفری ها از ۲ شهید گمنام دفاع مقدس، افزود: آیین های میزبانی از این ۲ شهید گمنام، از ۲۶ تا ۲۸ دی ماه در سراسر شهرستان خفر برگزار و پیکر این آلاله های خونین در روز ۲۸ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع و تدفین پیکر می شوند.

 

وی با دعوت از تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان شهرستان خفر جهت شرکت در برنامه های تدارک دیده شده در قبل، حین و بعد از تشییع شهدای گمنام گفت: امیدواریم با حضور این شهیدان بتوانیم اتحاد و همدلی را در شهرستان خفر ۲چندان کرده و یک قطب فرهنگی را با وجود این شهدای گمنام در شهرستان راه‌اندازی و نور امیدی در دل مردم و جوانان شهید پرور این شهرستان روشن کنیم.

 

طالبی با اشاره به مکان دفن شهدا که در تپه ای با عنوان «یادمان نور الشهدای گمنام» است اشاره کرد و گفت: این یادمان در نزدیکی امام زاده ابوالقاسم (ع) است و زیر ساخت های لازم آن به صورت شبانه روزی در حال آماده سازی است که ۸۵ درصد کار مهیا شده و در روزهای اینده المان شهدای گمنام اجرا می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خفر با دعوت از عموم نیروهای جهادی و خیرین برای اتمام این مقبره شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: برای ادامه روند ساخت یادمان از همگان دعوت به عمل می آید تا هرچه سریعتر شاهد پیشرفت و تکمیل یادمان باشیم.

کد خبر 1013359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha