تجمع بزرگ مداحان در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

نفیسی از برگزاری تجمع بزرگ مداحان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در صومعه‌سرا خبر داد.

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تجمع بزرگ مداحان در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون مداحان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا به عنوان سخنران این مراسم است افزود: مراسم مذکور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه(24دی) ساعت 20 الی 21 در خانه مداحان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) وجود مبارک خود را فدای غربت امام و ولایت و رهبری ایشان کردند و حضور حضرت فاطمه‌زهرا(س) در صحنه جامعه، الگوی حیات اجتماعی است.

 

نفیسی تصریح کرد: وجود نازنین حضرت فاطمه زهرا (س) اقیانوس بیکرانی است که هرکس تنها به اندازه ظرفیت خود از این اقیانوس برداشت می‌کند.

 

مسئول کانون مداحان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به تاسی از حضرت زهرا(س)، شهید راه ولایت و مقاومت است خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های بسیار ممتاز حاج قاسم سلیمانی، ولایت‌پذیری و تبعیت بی چون و چرای ایشان از مقام معظم رهبری بود، کما این که در یکی از سخنرانی‌های خویش که اخیراً بارها بازنشر یافته، راه سعادت را در همین مسئله عنوان می‌کند.

کد خبر 1013832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha