با استفاده از تفکر شیعی پاسخگوی پرسش‌های نسل امروز جامعه باشیم

جوروند با بیان اینکه باید در ایام دهه فجر به لحاظ فکری و اندیشه‌ای اقدامات و سلسله فعالیت‌هایی را انجام دهیم گفت: ما پشتوانه تفکر شیعی و دینی و انقلابی قوی داریم که باید از طریق آنها پاسخ سؤالات و ابهامات نسل امروز جامعه را بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» امروز (یکشنبه 21 دی) در جلسه کارگروه تخصصی مساجد ستاد دهه خوزستان، با بیان اینکه در مقطعی از انقلاب هستیم که ایجاد شور انقلابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار کرد: ایام دهه فجر به ویژه در شرایط کنونی فرصت مناسبی جهت تجدید میثاق مجدد مردم با انقلاب است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید به لحاظ فکری و اندیشه‌ای نیز در این ایام سلسله کارهایی انجام شود افزود: نسل جوان امروز در حوزه اندیشه‌ای شبهات و سؤالات زیادی دارد چه در حوزه‌های انقلابی و چه اعتقادی که ما باید بتوانیم آنها را پاسخ دهیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه ما پشتوانه تفکر شیعی و دینی و انقلابی قوی داریم که باید از طریق آن پاسخ سؤالات نسل امروزی را بدهیم اضافه کرد: گاهی نمی‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و به جای پاسخ به سؤالات، پرسش را به ابهام تبدیل می‌کنیم در حالی که در تفکر شیعی و دینی ما دلایل و قرائن قوی در این زمینه وجود دارد.

 

جوروند به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و یاد آور شد: به اعتقاد من اینکه قصد ما فقط این باشد که با اجرای برنامه‌های بی‌محتوا آمار خود را بالا ببریم نتیجه‌ای نمی‌گیریم ولی اگر 100 برنامه پرمحتوا و مهم را در سطح استان برنامه‌ریزی کنیم که بتواند در طرز تفکر جامعه تغییراتی ایجاد کند آن زمان موفق شده‌ایم.

 

کد خبر 1014039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha