اجرای طرح «یک خانه یک پرچم» به همت کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: طرح «یک خانه یک پرچم» همزما با ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اجرا در می آید.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت فرا رسیدن ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: به مناسبت این ایام سوگ و مصیبت برنامه های مختلفی از سوی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»  طرح «یک خانه یک پرچم» را از برنامه های تدوین شده به منظور احترام و ارادت به خاندان اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) عنوان کرد که قرار است به همت این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آید.

 

وی در مورد اجرای این برنامه، عنوان کرد: در طرح «یک خانه یک پرچم» که از سوی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» فراخوان داده شده قرار است شهروندان با تهیه یک پرچم و نصب آن بر سر در منزل خود ارادتشان را به حضرت زهرا (س) ابراز کنند.

 

حضوری با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تهیه پرچم های واحد و یک دست توسط این کانون فرهنگی و هنری مهیا شده است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح اقلامی همچون یک عدد پرچم 100*70 سانتی متری، یک عدد میله چوبی پرچم یکصد سانتی متری و یک عدد پایه پرچم دیواری در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: این بسته فرهنگی که از سوی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» و بخشی از هزینه آن به همت بانیان خیر تهیه شده به قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با دعوت شهروندان به شرکت در این پویش، عنوان کرد: «من هم پرچم نصب می کنم» شعاری است که برای این حرکت خودجوش تعیین شده است.

 

حضوری در پایان اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در این پویش می توانند برای تهیه پرچم به کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» مراجعه کنند.

 

به گزارش شبستان، طرح «یک خانه یک پرچم» در کانون فرهنگی وهنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا گذاشته شده است.

کد خبر 1014222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha