جزئیات برگزاری ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ

عشریه از برگزاری ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ به صورت الکترونیکی در هفته اول اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت:این آزمون در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، گروه معارف اهل بیت (ع) و حفظ قرآن برگزار می شود.

«حمیدرضاعشریه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه با توجه به اطلاعیه ﺳﺘﺎﺩ اﺟﺮاﻳﻲ ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ مبنی براینکه به جهت انجام ﺑﺮﺧﻲ ﺗﻐﻴﻴﺮاﺕ ﺩﺭ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮﺁﻥ و ﻋﺘﺮﺕ، ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺩﺭ این ﺁﺯﻣﻮﻥ از 10دی ماه امسال آغاز شده، گفت: علاقه مندان می توانند تا 30 دی ماه جاری با مراجعه به سایت مسابقه به آدرس www.quranedu.ir برای شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام نمایند.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه این آزمون در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت (ع) (سه رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار می شود، یادآورشد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این آزمون را به صورت اینترنتی برگزار خواهدشد.

 

وی با بیان اینکه زمان آزمون این دوره از مسابقات قرآنی هفته اول اسفند ماه سال جاری اعلام شده، افزود: به تمامی حافظان قرآن کریم که در آزمون اینترنتی و شفاهی حائز حدنصاب لازم شوند بدون قرعه کشی 300هزار توامن اهدا می شود.

 

به گفته عشریه چنانچه فردی از بین متسابقین نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در آزمون شفاهی نمره 100 کسب نماید هدیه نقدی به ارزش یک میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه داوطلبان این آزمون درصورت کسب حدنصاب قبولی در آزمون اینترنتی (نمره 75)به قید قرعه به 2هزار نفر از آنها در رده سنی بالای 10سال هدیه نقدی به ارزش یکصد هزار تومان اهدا می شود، افزود: همچنین به 500نفر در رده سنی زیر 10سال به مبلغ150هزار تومان هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.

 

عشریه در بخشی دیگر از سخنانش به تدبیر ستاداجرایی ﻧﻮﺯﺩﻫﻤﻴﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺳﺮاﺳﺮﻱ ﻗﺮآﻥ و ﻋﺘﺮﺕ درخصوص آزمون گروه رشته حفظ رده سنی زیر 10سال، گفت: در این راستا آزمون برای داوطلبان این رشته صرفا از صحت حفظ بوده و سوالات مفاهیم لحاظ نمی شود و تعداد سوالات حداقل 20و حداکثر 40عدد خواهد بود.

 

کد خبر 1014243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha