۱۷۰ واحد مسکن محرومین در سنندج احداث شد

منصور مولانایی گفت: ۱۷۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان سنندج احداث شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، منصور مولانایی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان سنندج در دیدار با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: ساخت 170 واحد مسکونی محرومین در شهرستان سنندج انجام و تحویل خانواده‌های تحت پوشش نهادهای کمیته امداد و بهزیستی شده است.

 

وی بیان کرد: برای احداث مسکن محرومین روستایی آبان ماه سال 1398 تفاهمنامه‌ای مابین سازمان برنامه و بودجه استانداری کردستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شد که بر اساس آن  سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان سنندج با اولویت خانواده‌های تحت پوشش نهاد های حمایتی(کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی) 255 واحد بوده‌ است.

 

وی خاطرنشان کرد: 170 واحد از 255 واحد یاد شده تحویل داده شده و ساخت مابقی واحدها نیز بدون وقفه در حال انجام است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سنندج بیان کرد: با تلاش و هماهنگی قابل قبولی که در اجرای پروژه وجود دارد ساخت واحدهای باقی مانده بدون وقفه در حال انجام است.

 

رسولی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سنندج نیز با اشاره به حمایت همه جانبه دولت و بنیاد مسکن از خانواده‌های تحت پوشش و واجد شرایط افزود: با هدف حمایت از خانواده‌های هدف در این پروژه تسهیلاتی شامل پرداخت 50 میلیون تومان وام بدون بهره و 25 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده که گام به گام در حین ساخت واحدها پرداخت می‌شود.

 

 وی با اشاره به حمایت صدرصد از ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان عنوان کرد: در این پروژه ایمنی و کیفیت واحدهای مسکونی شرط اول کار است.

 

وی در پایان اضافه کرد: هزینه های صدور پروانه‌های ساختمانی، تهیه نقشه و نظارت نیز به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 1014306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha