مشارکت بسیجیان پایگاه ائمه طاهرین(ع) در غربالگری اهالی شهرک اراج/توزیع بسته‌های ارزاق بین محرومان به مناسبت فاطمیه

حجت‌الاسلام والمسلمین زوبین گفت: ۲۰۰ بسته ارزاق و ۶۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان جنوب شهر تهران در ایام فاطمیه و همچنین ۲۰۰ پرس غذای گرم میان شرکت‌کنندگان در مراسم عزاداری مسجد حضرت ولیعصر(ع) توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «اکبر زوبین» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ائمه طاهرین (ع) مسجد حضرت ولیعصر(ع) در غربالگری اهالی شهرک اراج تهران مشارکت دارند، اظهار کرد: بسیجیان این مسجد تاکنون غربالگری بیش از 70 درصد از ساکنان این شهرک را غربالگری کرده اند و هر جا لازم بود با مراکز درمانی هماهنگی های لازم را انجام دادند.

 

امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (ع) (واقع در تهران، شهرک اراج) افزود: توزیع بسته های بهداشتی میان ساکنان شهرک اراج و نیازمندان در برخی از مناطق دیگر شهر تهران از کارهای دیگر بسیجیان این مسجد است.

 

وی در ادامه با برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد حضرت ولیعصر(ع)  همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی اشاره کرد و گفت: این مراسم از 22 دی ماه آغاز شده و تا شام شهادت، یعنی 28 دی ماه ادامه می یابد. این مراسم در این شب ها پس از اقامه نماز مغرب و عشاء شروع می شود.

 

زوبین ادامه داد: توزیع 200 بسته ارزاق و 600 پرس غذای گرم میان نیازمندان جنوب شهر تهران و توزیع 200 پرس غذای گرم میان شرکت کنندگان در مراسم عزاداری مسجد حضرت ولیعصر(ع) برنامه دیگر در ایام فاطمیه است.

 

وی در ادامه با اشاره به بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد درباره لغو ممنوعیت برگزاری نماز جماعت در مساجد اشاره کرد و گفت: ان شاءالله مسجدی ها همچون گذشته با رعایت کامل مسائل بهداشتی ضمن مقابله با شیوع این ویروس، موجب تداوم برگزاری نماز جماعت و سابر برنامه ها در مساجد شوند.

کد خبر 1014414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha