آشنایی نسل جوان با اهداف انقلاب در گرو عملکرد صحیح مسئولان است

فتح اللهی با بیان اینکه مسئولان نسل جوان را با عملکرد مطلوب با اهداف نظام آشنا کنند گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال مفاهیم انقلاب و ارائه خدمات دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» عصر امروز (دوشنبه، ۲۱ دی) در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان رشت اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد یک ساله دولت است.


فرماندار رشت با بیان اینکه انجام پروژه های عمرانی و توسعه جامعه در حوزه های مختلف پیام مطلوبی به جامعه می دهد گفت: نسل جوان با عملکرد ارزشمند نظام با آرمان های انقلاب و شهدا بیش از پیش آشنا می شوند.


فتح اللهی به انتخابات پیش رو اشاره و اذعان کرد: در شرایطی که از انقلاب فقط ۵۰ روز گذشته بود امام( ره ) دستور انتخابات دادند با این هدف که مردم خود حکومتشان را انتخاب کنند.


وی به تهاجمات و تهدیدات دشمنان علیه نظام و انقلاب پرداخت و ادامه داد: دشمنان درصدد هستند با بازتاب عملکردی منفی از مسئولان، عموم مردم را نا امید کنند.


فرماندار رشت اظهار کرد: در دهه فجر پروژه ها تکمیل و راه اندازی شود و هیچ پروژه ای نیمه کاره افتتاح نشود.‌


فتح اللهی با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر محیط پیرامون آذیین بندی شود خاطرنشان ساخت: در مناسبت های مختلف مذهبی از جمله ایام فاطمیه محیط پیرامون را با بنرهای این ایام تزیین کنید.‌

کد خبر 1014485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha