دهه فجر فرصت مناسبی برای امیدآفرینی و نشاط در جامعه است

مرادی با اشاره به برنامه های دهه فجر و ضرورت امیدآفرینی در جامعه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارتقاء امید، وحدت، انسجام و نشاط در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح محدودیت تردد، طرح شهید سلیمانی، طرح ساماندهی خدمت رسانی به سالمندان و تلاش کادر درمان موجب شده است تا وضعیت کرونا در استان زنجان به رنگ زرد تبدیل شود، گفت: به منظور حفظ وضعیت ارتقای استان به وضعیت سفید نیازمند رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی هستیم.

 

خدابخش مرادی با یادآوری اینکه برگزاری هرگونه مراسم در استان ها در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است، گفت: به همین منظور تلاش خواهد شد تا برنامه های ایام فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و بیشتر در فضای مجازی انجام شود.

 

وی ادامه داد: در ایام فاطمیه رویکرد هر خانه یک بیت الزهرا مورد توجه است و خانواده ها باید برنامه های عزاداری را در خانه های خود برگزار کنند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه انتشار اخبار مربوط به کرونا در فضای مجازی و سایت های اطلاع رسانی تنها از دو منبع خبر مورد قبول است، گفت: در استان زنجان اخبار مربوط به آمار و وضعیت کرونا از طریق معاونت سیاسی امنیتی استانداری و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مورد تایید است.

 

مرادی در ادامه به مدیریت مصرف انرژی در استان اشاره کرد و گفت: به منظور کاهش میزان مصرف انرژی در استان بالاخص در ماه های سرد سال نیازمند همکاری مردم و دستگاه های اجرایی هستیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان همچنین در خصوص توزیع عادلانه آگهی های تبلیغاتی در بین مطبوعات تاکید کرد و گفت: بایستی از ظرفیت رسانه های بومی استفاده شود و حمایت دستگاه های اجرایی از رسانه ها می تواند در این شکل عیان شود.

 

وی به دهه فجر و برنامه های دستگاه های اجرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارتقاء امید، وحدت، انسجام و نشاط در جامعه است.

 

مرادی همچنین به نمایشگاه مجازی کتاب و فرصت ایجاد شده برای ارتقاء سرانه مطالعه در کشور اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه اطلاع رسانی شود تا فرصتی برای مطالعه اصحاب قلم و علاقمندان به مطالعه ایجاد گردد.

کد خبر 1014643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha