راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس

سهرابی گفت: با هدف جلوگیری از تجمع مراجعان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس، سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پیشخوان خدمات در آدرس nobat.epishkhan.ir نیز راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (سه شنبه  23 دی) با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از تجمع شهروندان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا اقدامات لازم برای کاهش مراجعات و حضور مردم در این دفاتر در نظر گرفته شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس ادامه داد: بر همین اساس نظارت و بازدیدها برای رعایت پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان خدمات استان با جدیت همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب در تمامی این دفاتر لازم است تا فاصله اجتماعی در ارائه خدمات رعایت شود و وسایل ضد عفونی کننده در دفاتر قرار بگیرد و مراجعان و کارکنان نیز لزوما از ماسک استفاده کنند.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان فارس اعلام کرد: طی بازدیدهایی تا کنون انجام شده است، اخطارهایی نیز داده شده و در صورت رویت هر گونه تخلف، ابتدا به دفاتر، اخطارهای لازم به دفاتر ابلاغ می شود و  در صورت عدم تمکین و نقض مجدد پروتکل های بهداشتی، بر اساس ضوابط اجرایی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برای پلمب دفتر توسط دستگاه های نظارتی اقدام خواهد شد.

سهرابی اعلام کرد: با هدف جلوگیری از تجمع مراجعان در این دفاتر، سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پیشخوان خدمات در آدرس nobat.epishkhan.ir نیز راه اندازی شده است.

کد خبر 1014863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha