موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از  شرکت فولاد مبارکه اصفهان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه (24دی)مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه  اصفهان موافقت کردند.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص گفت: کارخانه فولاد مبارکه یک کارخانه منطقه ای و استانی نیست و متعلق به ملت ایران است، گردش مالی فولاد مبارکه نزدیک ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یعنی بیش از بودجه عمرانی کشور و سودش ۲۰ هزار میلیارد تومان است. متأسفانه یک شبکه فساد تشکیل شده که قراردادهای مافیایی منعقد می کنند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد حقوق های نجومی گفت: معظم له فرمودند"این حقوق های نامتعارف و ظالمانه که از حق افراد بی بضاعت است باید جلویش گرفته شود"،مدیرعامل فولاد مبارکه ۳۰ میلیون حقوق و ۵۰ میلیون پاداش دریافت می کند در حالی که ۳۰ درصد فولاد مبارکه مال سهام عدالت است که آن هم به افراد بدبخت، بی بضاعت و کسانی که نیاز دارند متعلق است.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه رانت فولاد مبارکه ۴۰ هزار میلیارد تومان است،  گفتک این شرکت برای کمپین رسانه ای ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد بسته  است. امیدوارم نمایندگان با رأی بالا به این تحقیق و تفحص رأی بدهند. قوه قضاییه نیز مدیرعامل فولاد را ممنوع الخروج کند چرا که وی به خاطر مشکلات زیادی که دارد فرار خواهد کرد.

کد خبر 1015038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha