آغاز عملیات احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در دشتستان

لطفی گفت: عملیات اجرای احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان دشتستان آغاز شده است که این واحدها در شهر و روستاهای برازجان، آبپخش، شبانکاره، سعد آباد، تنگ ارم و بوشکان ساخته و تحویل می‌شود.

«احمد لطفی» روز چهارشنبه (24 دی) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش ویژه‌ای در جهت تأمین مسکن مورد نیاز مددجویان و افراد تحت پوشش داشته است، اظهار داشت: از برکات سفر رئیس کمیته امداد به استان بوشهر و در راستای تأمین مسکن مورد نیاز مددجویان احداث دو هزار واحد مسکن مددجویی در استان کلید خورده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه از این تعداد ۵۰۰ واحد سهم شهرستان دشتستان می باشد، تصریح کرد: این واحدها در شهر و روستاهای برازجان، آبپخش، شبانکاره، سعد آباد، تنگ ارم و بوشکان ساخته و تحویل می‌شود.

 

لطفی با تاکید بر اینکه این واحدها در مدت یک سال احداث و تحویل متقاضیان خواهد شد، ادامه داد: احدهای مسکن مددجویی در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر احداث می‌شود که برای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

وی به تلاش های صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در راستای تامین مسکن مددجویی اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود با احتساب واحدهایی که در گذشته احداث شده، پرونده مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر استان بوشهر تا یک سال آینده بسته و به این صورت یکی از مهمترین مشکلات محرومان در این استان برطرف شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: از امروز کار ساخت و ساز این واحدها به شکل جدی شروع شده است و برای این منظور هر هفته نشست کارگروه مسکن را به صورت منطقه‌ای با حضور ادارات برگزار می‌کنیم تا هم اندیشی صورت گیرد و روند پیشرفت کار به خوبی پیش رود.

 

کد خبر 1015187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha