زنان مسلمان ما با الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) در میادین مختلف خوش درخشیده‌اند

جهانگیری با اشاره به ویژگی‌های شاخص حضرت زهرای مرضیه (س) و تسلیت شهادت این بانوی بزرگ اسلام گفت: زنان مسلمان ما با الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) در میادین مختلف خوش درخشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (چهارشنبه ۲۴ دی) در نشست هماهنگی ایام فاطمیه که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: نگاه اهل بیت (ع) به جامعه اسلامی همواره سبب خیر و برکت شده است و مردم خداجوی ما در مراسم‌های مذهبی با شور و شعور حضور وصف ناشدنی دارند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه این اعتقاد مردمی راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات بوده و پشتوانه واقعی ما نیز همین اعتقادات قوی به اهل بیت (ع) و ارزش‌های اسلامی است افزود: در همه مراسم‌های مذهبی مردم ما خودجوش وارد عمل شده‌اند و خالق زیباترین حماسه‌های ایمان و اعتقاد به ارزش‌ها بوده‌اند.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های شاخص حضرت زهرای مرضیه (س) و تسلیت شهادت این بانوی بزرگ اسلام اذعان کرد: زنان مسلمان ما با الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) در میادین مختلف خوش درخشیده‌اند.

 

جهانگیری با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان اندیمشک با هدف معرفت‌افزایی به صورت ویژه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: برنامه سوگواری به مدت سه شب متوالی و مراسم محوری شهرستان نیز روز یکشنبه (۲۸ دی) در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ساعت ۱۱ صبح در جوار مقبره شهدای گمنام برگزار می‌شود.

 

«حجت‌الاسلام سعید علیپور» نیز به بیان ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و عنوان کرد: ایشان الگویی بی‌مانند برای همگان هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان اینکه شهرستان اندیمشک در مراسم‌های مذهبی و فرهنگی همواره پیشرو بوده است و مردم این منطقه با عشق و اعتقاد قلبی در مراسم‌های مذهبی حضور دارند بیان کرد: محبت به اهل بیت (ع) ریشه در فرهنگ این مردم دارد و شور و اعتقاد مردم در مراسم‌های شهرستان به کرات نشان داده شده است.

 

در این نشست که معاونین فرماندار و جمعی از مدیران اندیمشک حضور داشتند، در خصوص برگزاری مراسم محوری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌ریزی شد.

 

کد خبر 1015238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha