روضه‌های خانگی ویژه ایام فاطمیه در گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام رضازاده از اجرای باشکوه روضه های خانگی ویژه ایام فاطمیه در گیلان خبر داد و گفت: نباید بگذاریم جلسات عزاداری و ارادت به اهل بیت(ع) کمرنگ شود و باید با رعایت دستورالعمل‌ها این جلسه‌ها بیش از پیش باشکوه‌ برگزار شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، حجت‌الاسلام «حسینعلی رضازاده» امروز (پنج شنبه، ۲۵ دی ) با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه در گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روضه های خانگی و احیای سنت حسنه که از گذشته بوده است،در این ایام باید پررنگ‌تر و باشکوه تر برگزار شود.



معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) شخصیتی بسیار قابل احترام در بین مسلمانان و شیعیان جهان است گفت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که جلسات عزاداری به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا با محدودیت برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: نباید بگذاریم جلسات عزاداری و ارادت به اهل بیت(ع) کمرنگ شود و باید با رعایت دستورالعمل‌ها این جلسه‌ها باشکوه‌تر برگزار شود.



حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه با انجام روضه‌های ایام فاطمیه می‌توانیم از بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه جلوگیری کنیم گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای زنان جامعه ایران اسلامی است.



وی با اشاره به یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری‌زاده و آیت‌الله مصباح یزدی، خاطرنشان کرد: این افراد نماد و نشانه‌های همان یاران صدیق پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام هستند.



معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مناسب روضه‌های خانگی اظهار داشت: در ایام فاطمیه روضه خانگی ویژه این ایام در سطح استان گیلان برگزار می‌شود.
 

رضازاده خاطرنشان کرد: دشمنان هجمه‌های زیادی را در شبکه‌های ماهواره‌ای علیه شیعه و خصوصا حضرت زهرا (س) که زندگی خود را تقدیم ولایت کرد، وارد کرده اند که با برگزاری مراسمات باشکوه می توانیم به دشمنان نظام و انقلاب بفهمانیم که هرگز نمی توانند به نقشه های شومشان با وجود ارادت ویژه اهل بیت( ع)در جهان اسلام دست یابند. 

کد خبر 1015526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha