شهدای انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی دشمنان را در هم کوبیدند

حجت الاسلام عبدی گفت: شهدای انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی دشمنان را در هم کوبیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» امروز (25 دی) در جمع خانواده شهید والامقام جعفر نوروزی از شهدای تازه تفحص شده، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ عظیم ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی افزود: شهدا با شهادت خود حماسه ای عظیم خلق کردند و علاوه بر اینکه خود را در تاریخ ماندگار کردند موجب سربلندی ملت های مسلمان شدند.

 

وی شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهنده راه شهدای دشت کربلا دانست و ادامه داد: این بزرگ مردان با فداکاری های خود زنده بودن مکتب اسلام ناب محمدی را بار دیگر به اثبات رساندند و به ملت ایران و ملت های مسلمان درس آزادگی، ایستادگی و مقاومت دادند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها تهدیدهای شوم دشمنان را خنثی کردند، بیان کرد: این عزیزان با رشادت و از خودگذشتگی خود هیمنه پوشالی دشمنان را در هم کوبیده و عزت و اقتداری وصف ناشدنی را به بار آوردند.

 

حجت الاسلام عبدی ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده شهدا گفت: ملت ایران با وجود داشتن فرهنگ شهادت و ازخودگذشتگی در برابر هیچ دشمنی تسلیم نخواهد شد و زیربار هیچ حرف زوری نخواهد رفت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در طول 40 سال انقلاب اسلامی نشان داده اند همواره به آرمان های شهدا پایبند هستند و با تاسی از سیره و منش شهدا در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند.

 

شهید والامقام جعفر نوروزی متولد ۴خرداد۱۳۴۷که در تاریخ ۱۵ اسفند ۶۹ در عملیات نیمه شعبان در کشور عراق در استان دیاله و در شهر خانقین به شهادت رسید.

کد خبر 1015610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha