مصوبات برجامی مجلس شورای اسلامی، منطقی و عاقلانه است

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به مصوبات برجامی مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، آنها را منطقی و عاقلانه تواند و بر ادامه چنین راهبردی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان یکی از نمونه های عمل به تقوا را پیروی از اهل بیت اطهار  بیان کرد و گفت: حضرت زهرا (س) در انجام وظیفه خود نسبت به خانواده، جامعه و عبودیت توازن برقرار کرد و به مناسب ترین شکل نقش آفرین بود.
امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه خانواده ها گاه به یک جنبه از زندگی عمل می کنند و از جنبه دیگر غفلت می کنند، بیان کرد: بعضی از مسئولان نیز وظیفه تربیت جامعه را داشتند ولی نتوانستند فرزند خود را به درستی تربیت کنند و در دامن ضد انقلاب و سرویس های جاسوسی قرار گرفتند.
وی به تایید مصوبات برجامی مجلس شورای اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ۱۹ دی ماه اشاره کرد و افزود: قاطعیت در توسعه و تقویت سامانه دفاع موشکی کشور و عدم توانایی قدرت های جنگ طلب سلطه جو از ممانعت حضور ایران در کشورهایی که نگاه و الگویی ایرانی دارند، شود، از دیگر نکات سخنان رهبری در این روز بود.
حجت الاسلام کرامتی به افزایش غنی سازی ایران به ۲۰ درصد اشاره کرد و ادامه داد: توانایی غنی سازی ۲۰ درصد مرز دستیابی به غنی سازی هایی با درصدهای بالاتر و ورود به دانشی برتر است و این غنای اورانیوم برای رفع نیازهای درمانی کشور کار برو دارد.
امام جمعه گلپایگان با تبیین اینکه مرحله بعدی اقدام ایران خروج از NPT در صورت عمل نکردن طرف غربی به تعهدات خود است، بر ادامه تصمیم گیری های درست و منطقی تاکید کرد./

کد خبر 1015807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha