اهدای طرح هنری «سیر و سلوک تا شهادت» به دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل

طرح تابلو سیر و سلوک تا شهادت به سبب اقدام شایسته دانشگاه فرهنگیان در نامگذاری این مرکز دانشگاهی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی به رئیس این دانشگاه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، تابلوی هنری سیر و سلوک تا شهادت به صورت تخته شاسی طراحی و به رئیس دانشگاه فرهنگیان شهید سلیمانی آران و بیدگل اهدا شد.

 

صاحب این اثر هنری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این تابلو به سبب اقدام شایسته رئیس دانشگاه فرهنگیان در نامگذاری این مرکز دانشگاهی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، تقدیم دکتر محسن صانعی رئیس دانشگاه فرهنگیان شد.

 

سعید بوجار آرانی افزود: تابلو «سیر و سلوک تا شهادت» با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی از سری طرح های «سماع خط» است که به ابعاد ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر با تکنیک راپید روترینگ و ‌ماژیک نقاشی شده است.

 

مدیر آموزشگاه آزاد هنری «سعید» آران و بیدگل خاطر نشان کرد: پس از اهدای این طرح هنری،  مقرر شد از سوی دانشگاه فرهنگیان تعدادی شاسی، پوستر و تراکت از اثر تکمیل ‌شده‌ سیر و سلوک تا شهادت به‌ عنوان هدیه‌ دانشگاه مذکور تهیه و به دستگاه‌ها و ادارات دولتی و مراکز فرهنگی هنری استان و شهرستان آران و بیدگل اهدا شود.

 

استاد سعید بوجار تاکنون بیش از ۱۱۰ اثر هنری در سبک جدید از سری طرح های سماع خط از خود بر جای گذاشته است./

کد خبر 1015874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha