بانوی سمنانی به جمع برترین های جشنواره تلاوت های مجلسی راه یافت

نورمحمدی از راهیابی یک بانوی حافظ قرآن کریم از استان سمنان در جمع برترین های جشنواره تلاوت های مجلسی خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «مجتبی نورمحمدی» با بیان اینکه  «عطیه تبیانیان» از سمنان در جمع ۱۲ حافظ برتر جشنواره تلاوت های مجلسی قرار گرفته است گفت: امروز در آزمون مرحله نهایی شرکت می کند.

 

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه جشنواره تلاوت های مجلسی به صورت بین المللی برگزار می شود اظهارداشت: بخش بانوان آن ملی است که امسال برای دومین سال در حال برگزاری است.

 

وی گفت: دوره اول این جشنواره سال گذشته در خوزستان برگزار شد و امسال این جشنواره به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار شده است.

 

نورمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، بهره‌گیری از ظرفیت های بالقوه فضای مجازی در فعالیت های قرآنی به ویژه امور مربوط به فعالیت موسسات قرآنی استان سمنان امری اجتناب ناپذیر است اظهار داشت: برگزاری جشنواره های مختلف قرآن و عترت از جمله تولید محتوا در فضای مجازی و ارائه آموزش های قرآنی به مخاطبان و علاقه مندان موسسات و مراکز قرآنی را از جمله برنامه هایی است که می توان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه مورد استفاده قرار داد.

کد خبر 1016096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha