صدور موافقت ۲۲ طرح گردشگری در لرستان

قاسمی، از صدور موافقت ۲۲ طرح گردشگری در لرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون موافقت اصولی اولیه ۲۲ طرح گردشگری در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید امین قاسمی»، امروز(27دی) در جمع خبرنگاران از موافقت اصولی اولیه ۲۲ طرح گردشگری در استان خبر داد و اظهار داشت: این موافقت ها پس از بررسی درخواست‌های سرمایه‌گذاری متقاضیان و اخذ استعلام‌های لازم، از ابتدای سال ‌جاری تاکنون صادر شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: مجوزها شامل احداث اقامتگاه بوم‌گردی، سفره‌ خانه سنتی، مرکز تفریحی و گردشگری، مجتمع گردشگری، هتل و مهمان ‌پذیر بوده است.

 

وی ادامه داد: پس از اتمام فرایندهای اداری، قانونی و تصویب طرح در کارگروه‌های مربوطه، متقاضیان  مجوز ساخت و بهره‌برداری را مطابق با ضوابط حاکم دریافت می کنند.

 

قاسمی از فعالیت ۳۸ مرکز اقامتی با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تخت، ۶ اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۳۵۰ تخت اقامتی ،۱۷ مجتمع گردشگری و ۲۹ دفتر خدماتی در لرستان خبر داد و گفت: ۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمان پذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی در این استان وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه ۲۲ هتل با ظرفیت یک هزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت در سطح استان است، یاداور شد: لرستان دارای ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان داشت: موافقت نامه اولیه برای ایجاد ۹ مکان گردشگری جدید در استان صادر شده است.

کد خبر 1016139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha