نهادینه کردن مؤلفه های اقتصاد مقاومتی، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

راستینه با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید مؤلفه های اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود، گفت: جبهه فرهنگی انقلاب باید پرچم دار این حرکت در جامعه شود و مردم در اقتصاد کشور شریک شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد راستینه» شامگاه (شنبه ۲۷ دی) در نشست هم اندیشی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری که در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به تلاش های دشمنان در جبهه فرهنگی برای غلبه بر مردم ایران، اظهار داشت: آن ها با کوچک جلوه دادن داشته های انقلاب به میدان جنگ فرهنگی آمدند و شکست خوردند.

 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت فرهنگ سازی در عرصه های سیاسی تأکید کرد و افزود: متأسفانه دوگانگی های سیاسی بر جامعه حاکم شده که در این راستا باید بینش سیاسی مردم با فعالیت های عمیق فرهنگی ارتقا یابد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید مؤلفه های اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: جبهه فرهنگی انقلاب باید پرچم دار این حرکت در جامعه شود و مردم در اقتصاد کشور شریک شوند.

 

راستینه با بیان اینکه در عرصه هنر و رسانه نیازمند فرهنگ سازی هستیم، تصریح کرد: متأسفانه با شیوع کرونا شاهد نابودی بسیاری از عرصه های فرهنگی در کشور بودیم که باید حمایت قابل توجهی از هنرمندان و اصحاب رسانه صورت گیرد.

 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رشد بودجه فرهنگی کشور نسبت به رشد کل بودجه فاصله زیادی دارد، خاطرنشان کرد: بودجه کل کشور در سال آینده نسبت به سال جاری 43 درصد رشد یافته ولی برای بودجه فرهنگی فقط 25 درصد رشد پیش بینی شده است.

 

کد خبر 1016319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha