توزیع ۲۸ بسته گوشت نذری بین نیازمندان مارکده ای توسط کانون «نیکان»

همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) ۲۸ بسته گوشت نذری بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا مارکده ای توسط کانون فرهنگی هنری نیکان با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع شد.

«نصرالله عرب مارکده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری نیکان ۲۸ بسته گوشت نذری را که با کمک های خیرین و بسیج مسجد جمع آوری شده بود بین نیازمندان و مستضعفان مارکده ای توزیع کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده ادامه داد: این بسته گوشت نذری به دلیل شیوع کرونا و در راستای مقابله با این ویروس منحوس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد بهترین مکان برای جذب خیرین و کمک به نیازمندان است خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه کانون فرهنگی هنری نیکان روستای مارکده از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز شده و با حفظ کرامت انسانی ادامه دارد.

 

عرب مارکده اذعان داشت: این اقدام خداپسندانه در راستای طرح ملی «ایران قوی» و حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا و به منظور لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده ادامه داد: ذبح قربانی در بازه‌های زمانی مختلف، تهیه بسته های معیشتی، تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی معابر و منازل و تامین جهیزیه از دیگر اقدامات و فعالیت های کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده بوده است.

 

کد خبر 1016409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha