توزیع ۳۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند روستای نجفیه به همت کانون شهید عیدی آئینه وند

سوری گفت: تهیه و توزیع ۳۰ بسته سبد کالا بین ۳۰ خانواده نیازمند روستای نجفیه به مناسبت ایام فاطمیه و به همت خیرین نیکوکار و پایگاه بسیج شهدای مسجد حضرت قمر بنی هاشم انجام شد.

«عباس سوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در طی سال در کانون برگزار می شود اما امسال با توجه به وضعیت شیوع کرونا مراسم های مختلف در شرایط خاص و با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آئینه وند روستای نجفیه شهرستان تویسرکان افزود: تهیه و توزیع 30 بسته سبد کالا بین 30 خانواده نیازمند روستای نجفیه به مناسبت ایام فاطمیه و به همت خیرین نیکوکار و پایگاه بسیج شهدای مسجد حضرت قمر بنی هاشم انجام شد.

 

وی اظهار داشت: با همه گیری ویروس کرونا  به رغم سختی‌هایی که این بیماری با خود به همراه داشته، اما خلق زیبایی‌های بسیاری را نیز توسط مردم شاهد بودیم.

 

سوری گفت: خوشبختانه اهالی مسجد همیشه در بحث مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به نیازمندان پیش قدم بوده اند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی مراسم های عزاداری برگزار می شود.

 

وی افزود: همچنین همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه و در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» بسته های معیشتی با همکاری ارکان این مسجد توسط اعضای کانون بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آئینه وند روستای نجفیه شهرستان تویسرکان اظهار داشت: این کانون با شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام کردند که این کار خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

 

 

کد خبر 1017092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha