کاشت یک هزار اصله نهال در شهرستان کارون

مهمدی کرتلای گفت: با همکاری سازمان محیط زیست و شهرداری این شهرستان یک هزار نهال در سراسر شهرستان کارون همزمان با سالروز هوای پاک کاشته شد.

«زاهد مهمدی کرتلایی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: دفتر تسهلیگری و توسعه محلی شهرستان کارون همواره در تلاش برای بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان است و این مهم بدون حضور شهروندان امکان پذیر نیست.

 

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کارون افزود: جلب مشارکت های مردمی، تشکیل تیم های تخصصی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و ... از مهمترین برنامه های این دفتر است و لازمه تشکیل این گروه ها همکاری و همراهی بیشتر مسئولان شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در شهرستان کارون با مدیریت این دفتر برگزار می شود اضافه کرد: در همین راستا با معتمدین و تیم های ورزشی این شهرستان جلسه ای برگزار شد و از ابتدای بهمن ماه مسابقات جام فجر شهرستان کارون با حضور تیم های ورزشی و محله ای برگزار می شود.

 

مهمدی کرتلایی از توزیع رایگان کتاب در شهرستان کارون خبر داد و تصریح کرد: همزمان با آغاز فصل امتحانات و لزوم توسعه تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند با همکاری اداره ارشاد کتاب های کمک آموزشی در شهرستان کارون توزیع شد.

 

وی یاد آور شد: با همکاری سازمان محیط زیست و شهرداری این شهرستان یک هزار نهال در سراسر شهرستان کارون همزمان با سالروز هوای پاک کاشته شد.

 

کد خبر 1017118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha