۱۷۰ پروژه عمرانی و تولیدی ماسال در دهه فجر افتتاح می‌شود

پورحضرت گفت: همزمان با دهه فجر ۱۷۰ پروژه عمرانی، تولیدی و ... با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان در ماسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» ظهر امروز(سهشنبه، 30دی) در جلسه کمیته‌های دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایران برای مردم جامعه است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه کمیته‌های دهه فجر باید در برنامه‌های خود فضای دلگرم و با نشاطی را برای مردم با اجرای برنامه‌های نمادین فرهنگی، هنری و .. ایجاد کنند افزود: امسال به دلیل بیماری کرونا، برنامه‌های دهه فجر با جمعیت محدودی برگزار می‌شود و عمده برنامه‌ها در فضای مجازی است.

 

وی با بیان اینکه امسال کارِ حوزه فرهنگ، هنری و کمیته اطلاع‌رسانی به دلیل شرایط موجود سخت‌تر خواهد بود گفت: امید است اصحاب رسانه همچون همیشه همکاری‌های لازم را با ستاد دهه فجر داشته باشند.

 

پورحضرت کمیته روستایی را از مهمترین کمیته‌های 22 گانه دهه فجر دانست و تصریح کرد: مسئول کمیته روستایی امسال برنامه‌های جذاب‌تری را با استفاده از ظرفیت روستاها برگزار کند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه دهه فجر امسال 170 پروژه عمرانی، تولیدی و ... با اعتبار 49 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح می‌شود اظهار کرد: این پروژه‌ها توسط 11 دستگاه به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال نورافشانی شهر حائز اهمیت است و در هر دو شهر شاندرمن و ماسال به صورت گسترده باید نورافشانی داشته باشیم خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان روستاییان و عشایر به دلیل ارایه خدمات بهداشتی و درمانی مهم است که توسط سپاه و کمیته روستایی و شبکه بهداشت صورت می‌گیرد.

 

 

کد خبر 1017286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha