نصب احادیث مربوط به حضرت زهرا(ع) در حرم امام حسین(ع)

آستان مقدس امام حسین(ع) به مناسبت میلاد بانوی آب و آینه به نصب پلاکاردها و پارچه نوشته هایی حاوی احادیث مربوط به حضرت زهرا(ع) در این آستان اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، بخش جشنواره ها و همایش های آستان مقدس امام حسین(ع) با نزدیک شدن به میلاد صدیقه طاهره فاطمه زهرا(ع) به نصب پلاکاردها و پارچه نوشته هایی درباره جایگاه و مقام حضرت زهرا(ع) در اطراف حرم حسینی و صحن و رواق های آن اقدام کرد.

 

«بحر الکرکوشی» مسئول  بخش جشنواره ها و همایش ها این آستان، گفت: کارکنان این بخش پلاکاردها و پارچه نوشته هایی از احادیث پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) درباره حضرت زهرا(ع) را در همه ورودی ها و خروجی ها صحن حسینی و خیابان های منتهی به حرم حسینی و منطقه بین الحرمین نصب کردند.

 

الکرکوشی افزود: این احادیث نصب شده مربوط به مسابقه ای است که این بخش به راه انداخته است. این مسابقه شامل حفظ مجموعه از احادیث مربوط به حضرت فاطمه زهرا(ع) است و آزمون آن  ششم بهمن 1399(مطابق با 25 ژانویه 2021 میلادی) برگزار می شود. از برگزیدگان این مسابقه با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

 

بخش جشنواره ها و همایش ها در آستان مقدس امام حسین(ع) به منظور گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و تبیین اهداف ناب حسینی از روش های نوین و مدرن استفاده می کند و برای دستیابی به این هدف به برپایی جشنواره ها، همایش ها، نشست ها و مسابقه ها در استان های عراق و خارج از این کشور اقدام می کند.

العتبة الحسينية تنشر اللافتات التي تحمل أحاديث عن فاطمة الزهراء لقرب ولادتها

العتبة الحسينية تنشر اللافتات التي تحمل أحاديث عن فاطمة الزهراء لقرب ولادتها

العتبة الحسينية تنشر اللافتات التي تحمل أحاديث عن فاطمة الزهراء لقرب ولادتها

http://www.nashatat.org/upload/more/6006fad7a04c1.jpg

 

 

کد خبر 1017805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha