برگزاری مسابقه نقاشی«بهار انقلاب اسلامی» در تالش

خوشحال از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان«بهار انقلاب اسلامی» در تالش به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر خبر داد.

«بهرام خوشحال» امروز(جمعه، ۳ بهمن) در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «بهار انقلاب اسلامی» در تالش برگزار می‌شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با بیان‌اینکه این مسابقه نقاشی در ۲ رده سنی  ۶ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برگزار می‌شود.

 

وی به شرایط شرکت در مسابقه نقاشی«بهار انقلاب اسلامی» اشاره کرد و گفت: نقاشی‌ها باید کاملا مشخص و واضح باشند و نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد شرکت‌کنندگان باید به صورت خوانا در قسمت پایین، سمت چپ نقاشی‌ها نوشته شود.

 

خوشحال تصریح‌کرد: همچنین سایر مشخصات نیز شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، مقطع تحصیلی و نشانی دقیق پستی به صورت جداگانه در فایلword  تایپ کرده و ارسال شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با اشاره به اینکه آثار باید به شماره تلگرامی ۰۹۰۱۳۹۴۵۱۱۷ ارسال شود، گفت: هر فرد می‌تواند با ارسال حداکثر سه اثر در مسابقه شرکت کند.

 

وی افزود: کودکان و نوجوانان در کشیدن نقاشی‌های خود می‌توانند از تمامی ابزار نقاشی همچون مدادرنگی، گواش، مدادشمعی(پاستل)، آبرنگ و ... استفاده کنند.

 

خوشحال آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: به ۱۰ نفر از نقاشی‌های برگزیده هدایایی اهدا می‌شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خاطرنشان‌کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۲۳۲۱۱۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1018150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha