مجلس، دولت و قوه قضاییه با اتحاد مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه ایران کشوری توانمند در همه زمینه هاست، گفت: مجلس، دولت و قوه قضاییه باید با اتحاد وارد میدان شده و مشکلات اقتصادی مردم را سریعتر برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 3 بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر اهمیت تقوا در زندگی مؤمنان تأکید کرد و گفت: تنها چیزی که انسان را از گناهان و پلیدی ها و خطرات در امان می دارد تقوای الهی است و لازمه کسب تقوا افزایش انس با خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به چهارم بهمن ماه و سالروز بستن فرودگاه های کشور به فرمان بختیار برای جلوگیری از ورود امام خمینی(ره) در سال 1357، افزود: بختیار و نوکران شاه گمان می کردند اگر امام به کشور نیاید مردم ارتباط خود با ایشان را قطع کرده و او را یاری نمی کنند.

 

حجت الاسلام نکونام به ششم بهمن ماه 1357 و سالروز دفاع مردم آمل از حمله منافقین اشاره کرد و ادامه داد: در این روزها مردم آمل با ساخت صدتا سنگر در شهر حملات گروهک های منافقین برای تصرف این شهر را خنثی کردند.

 

خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه دفاع مردم آمل نمونه ای از تکیه کردن به مردم است، تصریح کرد: مردم کشور در طول سالیان انقلاب بارها نشان دادند که در صحنه های مهم حضور دارند و انقلاب را تنها نمی گذارند لذا باید به مردم و درون کشور تکیه کرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت حضرت ام البنین، ایشان را بانویی فاضله خواند و اضافه کرد: این بانو در خانه امام علی(علیه السلام) همواره خود را خادم فرزندان و حسنین می دانست و به همین مناسبت نیز این روز را روز تجلیل از مادران و همسران شهدا نام نهاده اند.

 

حجت‌الاسلام نکونام به روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره و اظهار کرد: دل بستن به بیگانگان خیانت به مردم کشور است و متأسفانه برخی از سیاست مداران با شوق و شعف از آمدن این فرد در دولت آمریکا سخن می گویند در حالی که سیاست آمریکا با تغییر افراد تغییر نمی کند.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مسئولین باید جواب اعتماد مردم را بدهند، تصریح کرد: در ایامی مسئولین مردم را بارها تشویق به ورود به بازار سرمایه و بورس می کردند و با وعده حمایت مسئولین وارد این بازار شدند اما اکنون سرمایه آن ها از بین رفته است که اینگونه رفتارها جواب درستی به رفتار صادقانه مردم نیست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ایران کشوری توانمند در همه زمینه هاست، خاطرنشان کرد: مجلس، دولت و قوه قضاییه باید با اتحاد وارد میدان شده و مشکلات اقتصادی مردم را سریعتر برطرف کنند.

 

کد خبر 1018204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha