مهمترین اخبار و رویدادهای کانون های مساجد البرز در هفته‌ای که گذشت

جهت بخشی فعالیت کانون ها در جریان طرح ملی ایران قوی از مهمترین بسترهای کارآمد طی این ایام است به ویژه آنکه تنها ۱۸ روز به پایان طرح ملی ایران قوی مانده است.

خبرگزاری شبستان - البرز: روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در شرایط شیوع بیماری کرونا در قالب های مختلف به ویژه فضای مجازی با قوت ادامه دارد. 

 

جهت بخشی فعالیت کانون ها در جریان طرح ملی ایران قوی از مهمترین بسترهای کارآمد طی این ایام است به ویژه آنکه تنها ۱۸ روز به پایان طرح ملی ایران قوی مانده است.

 

برپایی آئین عزاداری فاطمیه با محوریت کانون های فرهنگی هنری مسجد

 

شاخص ترین برنامه هفته گذشته در کانون های فرهنگی هنری مساجد، برپایی آئین عزاداری فاطمیه بود که در قالب سخنرانی، تبیین واقعه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، مرثیه سرایی و ... برگزار شد.

 

همچنین نصب پرچم های عزا بر سر در خانه ها در محلات مختلف با اهتمام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

 

ادامه روند ثبت نام در طرح ملی ایران قوی

 

از دیگر برنامه های شاخص انجام شده در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، ثبت فعالیت های صورت گرفته در قالب طرح ملی ایران قوی بود.

 

براساس طرح ملی ایران قوی، ۱۲ رواق در قالب های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی بستری است به منظور ثبت فعالیت های بچه های مسجد در امتداد طرح رویداد ملی فهما که در این خصوص فعالیت ها به صورت مستمر ادامه دارد. 

 

برنامه ریزی به منظور آئین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

 

برپایی نشست های هم اندیشی و گعده های هم فکری به منظور برنامه ریزی با هدف گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از  دیگر محورهای برنامه ریزی شده در میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود.

 

اجرای طرح پویش « دست بوس مادرم» همچنین انقلاب به روایت هنر از جمله طرح هایی است که با محوریت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

 

برپایی مسابقه بین المللی زندگی نامه حضرت زهرا سلام الله علیها

 

کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج نیز از جمله کانون هایی است که در قالب یک مسابقه بین المللی با عنوان زندگی نامه حضرت زهرا سلام الله علیها، فعالیت دارد.

 

گفتنی است، تبیین شخصیت معرفتی و ایمانی حضرت زهرا سلام الله علیها از محورهای اساسی در جریان برنامه ریزی های هدفمند کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان البرز طی هفته گذشته است. 

 

 

 

 

کد خبر 1018392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha