صنایع دستی و هنری اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار سبز در معرض نمایش قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار سبز گفت: صنایع دستی و هنری اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار سبز به صورت مجازی در معرض نمایش قرار گرفت تا با فروش این آثار حمایت جدی از این هنرمندان مسجدی صورت گیرد.

«فراندخت چراغی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: صنایع دستی و هنری اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار سبز به صورت مجازی در معرض نمایش قرار گرفت تا با فروش این آثار حمایت جدی از این هنرمندان مسجدی صورت گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار سبز تصریح کرد: صنایع دستی این کانون شامل چرم دوزی و آثار هنری نیز در رشته نقاشی در تکنیک های مختلف هست که به همت خواهران هنرمند این کانون خلق شده است.

 

 

وی ادامه داد: تاکنون کارگاه های مختلف آموزشی در رشته های صنایع دستی و هنری برگزار شده و هنرمندان بسیاری را در رشته های گوناگون جذب کرده است.

 

چراغی خاطر نشان کرد: فرش بافی توسط بانوان در این کانون برای اشتغالزایی از دیگر برنامه های ترویج اقتصاد مقاومتی با مشارکت اعضای این کانون هست.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار سبز افزود: اشتغال و کارآفرینی به معنای سرمایه گذاری کلان نیست و با همت تلاش می تواند مشغول به حرفه ای خانگی شد که سودآوری خیلی خوبی هم دارد.

 

چراغی اعلام داشت: اتکا به توان داخلی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های آموزشی با هدف اشتغالزایی این کانون است.

 

کد خبر 1018438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha