آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰ واحد مسکونی خیری در بروجن

فیاضی گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی خیری در شهرک الهیه بروجن آغاز شد و پیش بینی می شود پس از ۳۰ ماه به بهره برداری می رسد.

«سیف‌الله فیاضی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این مجتمع مسکونی 110 واحدی خیری به همت علی محمد رجالی در 15 هزار مترمربع احداث می شود.

 

رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه مسکن‌ساز بروجن بابیان اینکه این مجتمع در زمینی به وسعت حدود هفت هزار مترمربع احداث می شود، افزود: واحدهای مسکونی طراحی شده برای این مجمع نیز هر کدام 110 زیربنا دارند.

 

وی با اشاره به اینکه زمان پیش بینی شده برای ساخت کامل این مجتمع خیری 30 ماه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: نهادهای استان تاکنون همکاری خوبی را با این انجمن خیریه داشته اند.

 

فیاضی از احداث یک مجتمع مسکونی جدید برای زوج های نیازمند در بروجن خبر داد و تصریح کرد: این مجتمع 30 واحدی به همت خیر نیک اندیش بهرام عزیزی احداث و در اختیار زوج های نیازمند قرار داده شد.

 

رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه مسکن‌ساز بروجن خاطرنشان کرد: مجتمع مسکونی دیگری نیز با 24 واحد برای اسکان زوج های نیازمند در دست احداث است که در نیمه نخست سال 1400 به بهره برداری می رسد.

 

وی اظهار کرد: این واحدهای مسکونی به مدت دو سال در اختیار زوج های نیازمند قرار گرفته و پس از این مدت به سایر زوج های نیازمند و ایتام واگذار می شوند.

 

کد خبر 1018652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha