برگزاری دوره آموزش خیاطی توسط کانون‌های امام حسن‌مجتبی(ع) و زیارتگاه شیخ‌الحسن بائن

اخوت گفت: دوره آموزش خیاطی ویژه بانوان از سوی کانون‌های امام حسن‌مجتبی(ع) و زیارتگاه شیخ‌الحسن در روستای بائن در حال برگزاری است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: کانون‌های امام حسن‌مجتبی(ع) و زیارتگاه شیخ‌الحسن روستای بائن به صورت مشترک اقدام به برگزاری دوره آموزش خیاطی با هدف خودکفایی بانوان این روستا کرده‌اند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: مرحله مقدماتی این دوره از کلاس‌ها هفته‌ای ۲ بار با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه بانوان در حال برگزاری است که شامل دوخت مانتو، لباس، دامن، چادر و غیره است.

 

وی با بیان اینکه خیاطی زبردستی و توانایی‌های حرکتی را به طرق مختلف تقویت می‌کند، افزود: خیاطی یک کار سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش است که می‌شود فکر و تلاش خود را روی ساختن چیزی متمرکز کرد تا در نهایت به یک محصول خوب تبدیل شود.

 

اخوت با اشاره به اینکه یادگیری خیاطی علاوه بر رفع نیازهای شخصی می‌تواند منبعی برای کسب درآمد نیز تلقی شود، تصریح کرد: کار خیاطی امروزه علاوه بر اینکه در خانه به‌عنوان یک مهارت محسوب می‌شود، می‌تواند به‌عنوان یک ابزار اقتصادی و همچنین باعث صرفه‌جویی در وقت نیز به حساب آید.

کد خبر 1018664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha