توزیع ۲تن گوشت قربانی میان ۱۲۰۰ خانواده نیازمند

حجت الاسلام والمسلمین روحانی از توزیع ۲تن گوشت قربانی میان ۱۲۰۰ خانوار نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین«سعید روحانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا گفت: با شیوع این ویروس مشکلات اقتصادی مردم به ویژه نیازمندان بیش از پیش شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه  داد: از آنجا که رسیدگی به امور مسلمین از مهمترین وظایف شیعیان است مجموعه مسجدی ها و کانونی ها نیز اقدام به فعالیت های مختلفی در راستای دستگیری از نیازمندان کرده اند.

                                

وی با اشاره به فعالیت های موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) در خصوص توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان که با همکاری برنامه سمت خدا انجام می شود افزود: اول هرماه این برنامه اجرا می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: در همین راستا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و با شناسایی افراد نیازمند در هر منطقه که توسط مدیران کانون ها انجام شد2تن گوشت قربانی  فردا توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان  قم ادامه  داد: این 2تن گوشت قربانی میان 1200 خانواده نیازمند در مناطق محروم قم توزیع می شود.

 

وی یادآور شد: همزمان با توزیع گوشت در میان نیازمندان استان قم، این طرح به همت موسسه حضرت خدیجه در دیگر استان های کشور نیز اجرا می شود.                     

          

لازم به ذکر است با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی بویژه برای نیازمندان، کسانی که می خواهند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) مراجعه کنند.


لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای مبارزه با این ویروس شروع کرده اند که همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1018707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha