ارائه آموزش‌های نوین لازمه کاهش بزه و آسیب در جامعه است

اسدی گفت: ارائه آموزش‌های نوین در میان اقشار مختلف جامعه لازمه کاهش بزه و آسیب در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسدی رئیس جهادانشگاهی کردستان (۵ بهمن ماه) در دیدار با مدیرکل‌زندان‌های کردستان نیز از اعلام آمادگی این مجموعه برای گسترش بیش از پیش تعاملات و همکاری‌ها با مجموعه زندان‌های استان خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی مجموعه انقلابی بوده که در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... فعالیت می نماید.

 

وی ارائه آموزش‌های نوین در میان اقشار مختلف جامعه را لازمه کاهش بزه و آسیب در جامعه برشمرد و بیان داشت: زندانیان و خانواده‌های آنان به عنوان یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند که باید بسیار مورد توجه قرار گیرند.

 

وی بیان کرد: در این راستا جهاددانشگاهی کردستان آمادگی صد درصدی خود را برا ارائه آموزش نوین و کاربردی به این قشر از جامعه در استان اعلام می نماید.

 

اسدی طرح مشاغل خانگی را طرحی بسیار مناسب برای توسعه در میان خانواده‌های زندانیان دانست و در این باره گفت: همسران زندانیان در غیاب سرپرست خانواده به گونه‌ای مسئولیت خانواده را به دوش می کشند که با توسعه طرح مشاغل خانگی در میان آنان می توان شاهد دست آوردهای بسیار خوبی در این خصوص بود.

 

در این جلسه تدابیر لازم جهت توسعه آموزش‌های جهاد دانشگاهی در میان زندانیان و همچنین خانواده های آنان اتخاذ که تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1018838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha