تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز محوری ترین برنامه های دهه فجر است

رستمیان از روحیه ایثار و شهادت به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب نام برد و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز محوری ترین برنامه های دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «سلیمان رستمیان » طی نشست ستاد کمیته ایثارگران دهه فجر که یکشنبه ۵ بهمن در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از جریان فرهنگی عاشورا است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: روحیه ایثار و شهادت یکی از برکاتی است که در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی محقق شد و در سایه سار شهادت و ایثارگری جانبازان تبلور پیدا کرد. 

 

 

رستمیان با اشاره به اهمیت گرامیداشت و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: یکی از رسالت ها این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی که اهم آن تقویت روحیه ایثار و شهادت است را میان نسل امروز تبیین کنیم. 

 

مجاهدت و از خودگذشتگی شهیدان عرصه دفاع مقدس مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

 

وی ادامه داد: ویژه برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ایام دهه فجر با هدف و راهبرد ترویج فرهنگی ایثار و شهادت برای نسل امروز برنامه ریزی شده است.

 

به گفته رستمیان، مردم استان البرز در شکل گیری انقلاب اسلامی و تثبیت آن نقش ویژه ای داشتند آنچنان که آمار شهداء و جانبازان در این استان قابل توجه است. 

 

وی به بهسازی گلزار شهداء امامزاده محمد(ع) متناسب با فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر توجه به آستان گلزار شهداء دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان کرد: آئین ملی تکریم شهداء در قالب غباررویی گلزار شهداء و تکریم و تجلیل از خانواده شهداء با توجه به مقررات بهداشتی برگزار می شود همچنین کلنگ زنی از خانه شهداء و رونمایی از گلزار شهداء امامزاده محمد(ع) انجام می شود. 

 

 

 

کد خبر 1018988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha