رونق جریان فرهنگ و هنر مساجد ایران نیازمند فعال شدن همه ارکان مسجد است

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: برای موفقیت و رونق جریان فرهنگ و هنر مساجد ایران، همه ارکان کانون باید فعال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، دوشنبه(۶ بهمن) در شورای اداری ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان تأکید کرد: برای موفقیت و رونق جریان فرهنگ و هنر مساجد ایران، همه ارکان کانون باید فعال شود.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان فعال شدن همه ارکان کانون را دقیقاً مطابق با نفی قائم به شخص بودن، عنوان کرد و گفت: کار باید تشکیلاتی باشد و در کنار آن برای شبکه رابطین نیز ایجاد انگیزه کرد.

 

 

وی شبکه رابطین ستاد و کانون ها{در شهرستان ها} به عنوان تسهیل کنندگان فرآیند ایران قوی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: آموزش از دیگر مورادی است که باید به طور جدی مد نظر باشد زیرا مدیر در کانون وقتی «بداند» خوب «عمل می کند».

 

 

حجت الاسلام گرجی خاطرنشان کرد: آموزش را باید در جریان سازی حوزه فرهنگ و هنر مساجد ایران جدی گرفت.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت های متقابلی که خبرگزاری شبستان و ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد برای یکدیگر ایجاد می کنند؛ اطلاع رسانی از پتانسیل های موجود در کانون های مساجد، معرفی کانون های موفق، شناساندن ظرفیت نخبگانی کانون ها و... از طریق خبرگزاری شبستان را حائز اهمیت تلقی کرد. 

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان همچنین خبرگزاری شبستان را محمل مناسبی برای انعکاس تلاش های اهالی مسجد و ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و با اشاره به رویداد طرح ملی ایران قوی؛ انعکاس ویژه اخبار این رویداد را در خبرگزاری شبستان مهم دانست.

کد خبر 1019190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha