آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در استان کهگیلویه و بویراحمد

پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند ‌من» با رویکرد مشارکت بانوان در امر خیر مدرسه‌سازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ناصر بشیری گودرزی» امروز (۶ بهمن ماه) در نشستی که به همین منظور در یاسوج برگزار شد، گفت: این طرح در راستای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و با هدف اصلی فرهنگ‌سازی نسل‌های مختلف در حوزه مدرسه سازی، گام دوم از «پویش ملی آجر به آجر» با نام «پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» از راه جذب کمک‌های مردمی و این بار با تمرکز بر ظرفیت بالای زنان و مادران ایران زمین راه اندازی شده است .

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر، پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه سازی طراحی شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور، یکی از زیر نظام و زیرشاخه های سند بحث مشارکت و حضور مردم در امر مدرسه سازی است.

«پیروز کرمی» هم گفت: این پویش در ادامه طرح ملی آجر به آجر و در راستای جلب و جذب مشارکت‌های خرد مردمی و البته با هدف فرهنگ سازی در امر حسنه مدرسه سازی را‌ه اندازی شده و هم‌وطنان عزیز با هر مقدار پرداختی به میزان حداقل نیز می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بانوان سرزمین مان ایران و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکت خود در امر مدرسه‌سازی را دریافت کنند.

وی گفت: افراد پس از ورود به سامانه های فوق می توانند استان کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب کنند.

 

 
کد خبر 1019543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha