استفاده از ظرفیت کانون های مساجد به منظور بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

حجت الاسلام سالاری از استفاده از ظرفیت کانون های مساجد به منظور بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» پیش از ظهر امروز نشست کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد گفت: کارگروه مساجد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با مسئولیت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور فعالیت می کند که در استان یزد نیز ستاد مساجد یدز مسئولیت این کارگروه را بر عهده دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف این کارگروه استفاده از ظرفیت بسیج و اعضای کانون های مساجد در برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که امیدواریم این امر به خوبی تحقق پیدا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در کشور 25 هزار کانون فرهنگی هنری فعال هستند که بیش از 830 کانون در استان یزد حضور دارند و سعی داریم تا از این ظرفیت در جهت ارتقای فعالیت های مساجد استفاده کنیم.

حجت الاسلام سالاری گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به مناسبت دهه  فجر انقلاب اسلامی برنامه های متعددی را اجرا می کند که از جمله آنها می توان به برگزاری 14 امین جشنواره قرانی مدهامتان، جشنواره کشوری روح خدا از جمله برنامه های مهم این ستاد است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این ستاد برگزاری سه شنبه های تکریم است که این برنامه تا دهه فجر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم از خانواده های شهدا و جانبازان دیدار کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های مساجد استفاده کرده و متولیان مساجد نیز با همکاری های خود بتوانند در راستای تعالی مساجد و احیای کارکردهای مساجد گام بردارند.

 

کد خبر 1019810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha