دهه فجر انقلاب محصول امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام نکونام دهه فجر انقلاب اسلامی را محصول امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: امام خمینی(ره) با هدف گسترش معروف های اسلام و مبارزه با منکرهای طاغوت انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد و پرچم دار این فریضه بزرگ بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت ‌الاسلام «علی محمد نکونام» شامگاه(سه شنبه ۷ بهمن) در آیین تکریم و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری که با حضور قائم مقام و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: قانون حمایت از آمران و ناهیان به این مجموعه جان داد هرچند باید ملحقات و راهکارهای آن تکمیل و عملی گردد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظرفیت بسیار ارزشمندی در کشور است، افزود: موانع کار این ستاد باید رفع بشود اما همین مقدار امکانات و توجه نیز فرصت مغتنمی است که انقلاب در اختیار ما قرار داده است.

 

امام جمعه شهرکرد محله محوری را لازمه احیاگر بودن ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواند و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید خانه به خانه گسترش داد و افرادی برای این امر در همه محله ها فضاسازی کنند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه در راستای گسترش امر به معروف و نهی از منکر باید نظارت همگانی شکل بگیرد، تصریح کرد: نظارت به معنای مچ گیری و سرکشی به حریم خصوصی نیست بلکه هر مؤمن مراقب رفتار خود و اطرافیانش باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محله محوری در امر به معروف و نهی از منکر باید مانند دوران دفاع مقدس با نظارت عمومی شکل بگیرد، عنوان کرد: در همین راستا در برخی از شهرهای استان محله محوری آغاز شده است که باید گسترش بیشتری یابد.

 

امام جمعه شهرکرد دهه فجر انقلاب اسلامی را محصول امر به معروف و نهی از منکر خواند و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با هدف گسترش معروف های اسلام و مبارزه با منکرهای طاغوت انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد و پرچم دار این فریضه بزرگ بود.

 

کد خبر 1019998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha