انقلاب اسلامی به ما شرافت و کرامت انسانی داد

محسن رفیق دوست از بنیان گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه خیابان انقلاب گفت: ما قبل از انقلاب اوضاع بدتری از لحاظ اقتصادی داشتیم. انقلاب به ما شرافت و کرامت انسانی داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محسن رفیق دوست از بنیان گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه خیابان انقلاب گفت: ما قبل از انقلاب اوضاع بدتری از لحاظ اقتصادی داشتیم. انقلاب به ما شرافت و کرامت انسانی داد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب ۹۰ هزار روستا داشتیم و الان هم داریم و ان زمان ۳هزار روستای خان نشین برق داشت اما الان همه روستاها برق دارند.

رفیق دوست افزود: امیدواریم در گام دوم مشکلات اقتصادی نیز برطرف شود. بعد از انقلاب برادران ما در نیروی هوایی می گفتند ما اجازه نداشتیم به انبار قطعات نزدیک شویم.

وی تاکید کرد: اما حالا همان برادرها هواپیماهای بمب افکن می سازند و از نظر دفاعی به جای اینکه شعبه ای از آمریکا باشیم و مردم را به کشتن دهیم شدیم حافظ عزت مردم منطقه و دنیا هم توان تعرض نظامی ما را ندارد.

رادیو انقلاب صدای گفتمان انقلاب اسلامی در ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول لغایت پایان بهمن‌ماه بر روی موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت است.

کد خبر 1020161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha