هنر و اخلاق مکمل یکدیگر هستند

فروردین گفت: ارتقای درک و اندیشه هنرمند، موجب ارتقای آثار هنری وی خواهد شد و باید بدانیم که هنر و اخلاق مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدمهدی فروردین»، امروز (چهارشنبه 8 بهمن) در دیدار با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان فراشبند گفت: تلاش هنرمندان و فرهنگ وران فراشبند برای پیشرفت فرهنگ و هنر این شهر قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: هنر به عنوان یک موهبت از سوی خداوند، مسئولیت هایی بر دوش صاحبان هنر می گذارد.

وی اضافه کرد: ارتقای درک و اندیشه هنرمند، موجب ارتقای آثار هنری وی خواهد شد و باید بدانیم که هنر و اخلاق مکمل یکدیگر هستند.

فروردین اعلام کرد: تلاش ما این است که با نشست با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از اهالی فرهنگ و هنر با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، مشکلات و مسائل حوزه فرهنگ فارس را مطرح کنیم.

 وی ادامه داد: اختصاص اعتبارات، حتی به شکل قطره‌چکانی، می تواند در رفع مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان فراشبند موثر واقع شود.

«مهدی محمدی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فراشبند نیز در این نشست با تاکید بر کمبودهای زیرساختی حوزه فرهنگ و هنر فراشبند گفت: امیدواریم که با تلاش و پیگیری مسئولان استان و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی شاهد رفع مشکلات فرهنگ و هنر در فارس و به تبع آن شهرستان فراشبند باشیم.

کد خبر 1020353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha