جلسه مسجد محوری و شبکه سازی مساجد شیراز با محوریت مسجد «الرجا» شیراز برگزار شد

جلسه مسجد محوری و شبکه سازی مساجد شیراز با محوریت مسجد «الرجا» شیراز برگزار شد، این مسجد، مرکز منطقه یک شیراز در این طرح محسوب می شود.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفت و گوخبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: جلسه مسجد محوری و شبکه سازی مساجد شیراز با محوریت مسجد «الرجا» شیراز برگزار شد، این مسجد، مرکز منطقه یک شیراز در این طرح محسوب می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز اظهار کرد: این جلسه در دفتر حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امام جماعت مسجد «الرجا» برگزار شد و در این جلسه «عباس زاده» نماینده امور مساجد شهرستان شیراز و حجت الاسلام «حسین رضایی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید سلیمانی» شیراز حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه تمام هماهنگی ها و برنامه ریزی های این جلسه و جلسه های آتی توسط کانون فرهنگی هنری «شهید سلیمانی» انجام می شود، افزود: در این جلسه که با اتحاد و همدلی بیش از پیش مساجد و تبادل و انتقال تجربه امام‌جماعت های منطقه یک برگزار شد، با حضور مسئولین استانی، نسبت به رفع این مشکلات این منطقه اقدام شود.

معاون حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، افزود: در این منطقه ۲۵ مسجد وجود دارد که طی مدت ۲ روز بررسی و سرشماری شدند و از این رو جلسه هماهنگی ائمه جماعت مساجد منطقه یک شیراز روز ۱۳ بهمن ماه در مسجد «الرجا» برگزار می شود.

وی گفت: وقتی تاریخ اهل بیت (ع) بررسی می شود در می یابیم که از صدر اسلام و دوران اهل بیت (ع) زمانی که مردم کار داشتند این کارها را با محوریت مساجد انجام می‌ دادند و در آن زمان برای مسئولان نه دفتری بود، نه مسئول دفتری و نه اینکه «بدون هماهنگی وارد نشوید» و مردم به راحتی مشکلات خود را مطرح می‌کردند، الحمدلله تا به امروز مساجد در همین راستا کارها را پیش بردند و باید مسئولین هم به همین روش و به راحتی جوابگو و در دسترس مردم و در دل جامعه باشند.

 

کد خبر 1020471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha