برنامه های دهه فجر انقلاب در جهرم تشریح شد

زارعی از برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و... همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت سپاه ناحیه شهرستان جهرم، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برنامه های این دهه در بخش های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم به برنامه های فرهنگی این ایام اشاره کرد و افزود: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در اولین روز از دهه فجر انقلاب و فضاسازی سطح شهر و بخش های شهرستان جهرم از جمله برنامه های فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

وی به فضاسازی شهری در ایام دهه فجر خبر داد که در معابر عمومی، تابلوهای تبلیغاتی، ساختمان ادارات، ارگان ها، مدارس و دانشگاه ها، مساجد و پایگاه های مقاومت به وسیله برنما، پرچم، پارچه نوشته، پوستر و تراکت، عکس و... را از جمله برنامه های فرهنگی ایام الله دهه فجر برشمرد.

 

زارعی به برپایی نمایشگاه های مختلف در ایام دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه ها در زمینه اقتصادی، فرهنگی، هنری و... به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم برپا می شود.

 

وی همچنین بخش دیگری از برنامه های دهه فجر را برگزاری مسابقات مختلف عنوان کرد و گفت: مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و حقیقی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم برگزاری کارگاه های مختلف، نشست های روشنگری، برگزاری محاقل قرآنی و... را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با توجه به همزمان شدن این ایام با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر توسط بسیج جامعه زنان شهرستان جهرم و حوزه های مقاومت بسیج خواهران برنامه ریزی شده است.

 

زارعی همچنین دیدار با خانواده شهدا، تکریم مادران و همسران شهدا، رژه موتوری و خودرویی بسیجیان و گلباران قبور شهدا را از دیگر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم شد.

 

کد خبر 1020545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha