تفاهمنامه همکاری بین صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان امضا شد

تفاهمنامه همکاری بین صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان به منظور افزایش همکاری‌های فرهنگی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، تفاهمنامه همکاری بین صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان  به منظور اثربخشی فعالیت‌های دینی و فرهنگی،  بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود و ارتقای باورها و اعتقادات دینی در جهت تقویت و تعمیم به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، هم‌افزایی و تعامل هرچه بهتر نهادهای انقلاب اسلامی و  بهره‌برداری از ظرفیت‌های مشترک به امضا رسید.

 

این تفاهمنامه با موضوع  برگزاری مسابقه فرهنگی در مناسبت‌های دینی، ملی و انقلابی منعقد شده است.

 

جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در جلسه شورای مدیران اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان که با موضوع برنامه‌های دهه فجر به منظور امضا تفاهمنامه همکاری صدا و سیما و اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برای استحکام درونی نظام و حرکت براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید همکاری و هم‌افزایی بیشتری مان نهادهای فرهنگی انجام گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما بعنوان یکی از حلقه‌های فرهگی استان ملزم به همکاری با نهاد‌های تحت نظر مقام معظم رهبری از جمله تبلیغات اسلامی کردستان است، افزود: عرصه جنگ ما عرصه جنگ نرم است و باید موقعیت دشمن را شناخت تا بتوانیم برای مقابله با دشمن همت گماریم.

 

وی اعلام کرد: باید از ظرفیت روسای ادارات و روحانیون برای افزایش سواد بصرت رسانه‌ای و افزایش سواد سیاسی جوانان و نوجوانان استان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان استفاده کرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان عنوان کرد: 52 کانال ماهواره‌ای کُردی زبان علیه انقلاب اسلامی در تلاشند و در حوزه شناخت دینی و مباحث مذهبی هر روز شبهه ایجاد می‌کنند و روحانیون باید بتوانند برای رفع شبهات کمک کنند.

عبدالملکی اضافه کرد: هر چه سواد رسانه‌ای و سیاسی جوانان را افزایش دهیم شاهد ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: علیرغم هجمه دشمنان اما براساس آخرین نظرسنجی صدا و سیما روحانیون به عنوان یک گروه مرجع موثر شناخته شده‌اند و این بیانگر اعتماد مردم به روحانیون است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تفاهمنامه همکاری بین صدا و سیما و این اداره‌کل به منظور ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در استان منعقد شده است، افزود: براساس این تفاهمنامه شاهد همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش میان صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام حاتمیان برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز در ایام دهه فجر امسال و برنامه‌های مناسبتی سال 1400 در صدا و سیمای مرکز کردستان را از جمله موارد تفاهمنامه بین این دو نهاد فرهنگی دانست.

 

وی با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه و لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش این آسیب‌ها اعلام کرد: برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیاز به ارائه طرح‌های هدفمند است و روسای ادارات شهرستان‌ها باید طرح‌های موثر ارائه دهند.

کد خبر 1020620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha