مجتمع تجاری نساجی فردوس در شهر سرایان ساخته می شود

مسئول شورای اسلامی شهر سرایان با تاکید بر اینکه تکمیل چرخه تولیدی نساجی فردوس، نیازمند راه‌اندازی واحد تولیدی در شهرستان سرایان است، از احداث مجتمع تجاری نساجی فردوس با زیربنای سه هزار مترمربع در این شهر خبر داد.

«محمد مهدی عظیمی» در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه بالغ بر ۱۴ درصد اعضای شرکت نساجی فردوس را سهامداران سرایانی تشکیل می دهند، از احداث مجتمع تجاری نساجی فردوس با زیربنای سه هزار متر مربع در سه طبقه با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

 


وی افزود: شورای اسلامی شهر سرایان مبنی بر تامین منافع سهامداران سرایانی، پیگیر سرمایه گذاری این کارخانه در راستای تکمیل ماموریت های تولیدی در شهرستان سرایان از سال گذشته بوده است.

 


مسئول شورای اسلامی شهر سرایان به پیگیری در راستای راه اندازی واحد تولیدی رنگرزی وابسته به مجموعه نساجی فردوس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: به علت محدودیت منابع آبی شهرستان، احداث این واحد تولیدی به نتیجه نرسید.

 


عظیمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دنبال استقرار واحد تولیدی دوزندگی این کارخانه در سرایان هستیم.

 


وی مطالبات شورای اسلامی از مجموعه نساجی فردوس را متذکر شد و با بیان اینکه دو مطالبه جدی به نمایندگی از سهامداران سرایانی مجموعه نساجی فردوس توسط شورای اسلامی سرایان در دستور کار قرار دارد، افزود: تعیین تکلیف زمین متعلق به نساجی فردوس در سرایان یکی از مطالبات بود که با تلاش شورای اسلامی به عنوان اولین سرمایه گذاری نساجی در سرایان وارد فاز عملیاتی تحت عنوان احداث مجتمع تجاری  شد.

 


مسئول شورای اسلامی شهر سرایان احداث و راه اندازی یک واحد تولیدی فعال را به عنوان دومین مطالبه سهامداران سرایانی برشمرد که با بررسی و پیشنهاد شورای اسلامی سرایان، سرمایه گذاری برای احداث واحد تولیدی دوزندگی وابسته به نخ ‌ریسی طرح و در دست پیگیری است.

 


عظیمی از همکاری مدیرعامل و دست‌اندرکاران نساجی فردوس در احداث مجتمع تجاری سرایان تشکر و اظهار امیدواری کرد: با همراهی بیشتر متولیان این کارخانه، آرزوی چندین ساله سهامداران شهرستان سرایان مبنی بر سرمایه گذاری در راه اندازی واحد تولیدی سرایان برآورده شود.

 


وی تحقق امر سرمایه گذاری مجموعه نساجی فردوس را در سرایان را باعث همگرایی و همکاری بیشتر بین دو شهرستان  توصیف کرد.

 

 

کد خبر 1020655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha